Reklamacije
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec (po 43. členu ZVPot) pravico, da v 15-ih dneh podjetju na elektronski naslov sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Izdelek mora kupec vrniti v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Prav tako se šteje za odstop od pogodbe, če kupec vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (15 dni) brez posebnega sporočila o odstopu. Po prejemu izdelka podjetje kupcu skladno z zakonom nemudoma oziroma najkasneje v 15-ih dneh vrne opravljena plačila. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila je strošek pošiljanja izdelka.
Kupec mora blago vrniti v originalni in nepoškodovani embalaži. Če je kupec že začel uporabljati izdelek odstop od pogodbe žal ni več mogoč. Kupec izdelek vrne na naslov kairos-A, Ana Kališnik s.p., Sončna cesta 27, 3313 Polzela.
Prodajalec izdelka vrne kupcu kupnino za vrnjeno blago v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga. Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako potrebno priložiti takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka, torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
Če podjetje oceni, da izdelek ni vrnjeno v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, si slednji pridržuje pravico do odškodnine oziroma do ponovne – in tokrat nepreklicne – dostave takšnega blaga kupcu na njegove stroške.
Kupec ob vračilu izdelka pošlje tudi račun za izdelek in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila uporabljena promocijska koda oziroma koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na bančni račun uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.
Izdelki, kupljeni na daljavo, niso namenjeni uporabi v zakonskem času za odstop od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da lahko vrnete izdelke, ki ne ustrezajo vašim pričakovanjem. Ta priporočila ne veljajo, če je izdelek ob nakupu v okvari oziroma ne deluje. V tem primeru je potrebno izdelek reklamirati.
Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznana stvarna napaka se ne upošteva.