Skip to content
Brezplačna dostava nad 30 EUR!

Splošni pogoji poslovanja

Spletni portal oziroma spletno stran zabrisigubice.si upravlja:
kairos-A, posredništvo in storitve, Ana Kališnik s.p., Sončna cesta 27, 3313 Polzela
Matična številka: 9180141000
Davčna številka: 76271293
E-mail: info@kairos-a.si

Splošni pogoji spletne trgovine zabrisigubice.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter z Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Kupec se z oddajo naročila za nakup izbranih izdelkov v naši spletni trgovini strinja s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

Ponudnik omogoča kupcu shranjevanje in reprodukcijo pogodbenih določil in besedila ter splošnih pogojev poslovanja, ki so kupcu na voljo v slovenskem jeziku.

Vrste uporabnikov

S potrjeno registracijo v spletni trgovini zabrisigubice.si postane kupec »stranka« spletne trgovine zabrisigubice.si. Registracija je sicer pogoj za nakup preko spleta, vendar je brezplačna in brez obveznosti. Ob registraciji v spletni trgovini pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Če kupec želi lahko naslov elektronske pošte ali geslo spremeni v svojem uporabniškem profilu.

Obveze ponudnika

Ponudnik se obvezuje:

  • Da bo z besedo in sliko predstavil najbolj bistvene značilnosti vsakega izdelka v spletni ponudbi.
  • Jasno navedel končno ceno vsakega izdelka.
  • Omogočil dostavo naročenih izdelkov v razumnem roku.
  • Predstavil kupcu vse dodatne stroške, ki bodo nastali v procesu nakupa.
  • Omogočal kupcu neposredno komunikacijo preko elektronske pošte oz. preko telefona.
  • Predstavil kupcu možnosti za vračilo izdelka oz. postopek reklamacije poškodovanega izdelka.
  • Skrbel za varnost osebnih podatkov v skladu z veljavno zakonodajo.

Obveze kupca

Naročen izdelek je kupec dolžan prevzeti. V primeru, da kupec paketa ne prevzame je dolžan kriti vse stroške, ki so nastali zaradi ne prevzema naročenega izdelka. Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega izdelka. Če naročen izdelek ni v skladu z njegovimi pričakovanji, ga lahko kupec na svoje stroške vrne ponudniku, vendar le pod pogoji, ki so navedeni v poglavju glede pravice odstopa kupca od pogodbe. Kupec ob prevzemu plača izdelek na način, ki ga je izbral ob potrjevanju naročila. Kupec skrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Nakupovanje v imenu tretje osebe brez njene vednosti ni dovoljeno.

Ponudba izdelkov in cene

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene izdelkov so redne cene in akcijske cene. Akcijske cene so posebej označene s prečrtano redno ceno in objavljeno akcijsko ceno s popustom.

Vse cene v spletni trgovini so označene v EUR, z vključenim davkom 9,5 % ali 22 %, razen če je navedeno drugače.

kairos-A, Ana Kališnik s.p., Sončna cesta 27, 3313 Polzela ni davčni zavezanec.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme samodejno generirano elektronsko sporočilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Elektronsko sporočilo o naročilu je v elektronski obliki shranjeno na strežniku zabrisigubice.si. Kupec jo lahko pridobi s pisno zahtevo.

Izdelek je za kupca rezerviran 3 delovne dni. Po tem roku se naročilo avtomatsko prekliče.

Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopi od izvedbe naročila v primerih,

  • če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi,
  • če gre za prodajo zadnjih kosov in je bila naročena količina večja od trenutne zaloge,
  • če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca,
  • če naročilo ni bilo izpolnjeno v skladu s splošnimi pogoji,
  • če se kupec ne odziva na poslana elektronska sporočila ali telefonske klice,
  • če je pošiljka z naslova prejšnjega naročila bila zavrnjena oziroma neprevzeta ali
  • če je prišlo do očitne napake v ceniku.

V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani obvestili z zavrnitvijo plačila.

S klikom na gumb »Potrdi naročilo« kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni, in da je bil na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Ponudnik si pridržuje pravico, da v primeru naročil, pri katerih ne more preveriti uporabnika, ki je ob prijavi navedel pomanjkljive, napačne ali lažne podatke, ta naročila blokira in jih ne izvede. Nadaljnji nakupi, katerih naročila vsebujejo katerikoli enak podatek ali niz podatkov, kot so ime, priimek, naslov, email ali mobilni telefon, niso več možni.

Dostava naročil

Vsa naročila oddana med delavnikom do 15. ure so odposlana še isti dan v primeru plačila po povzetju. Naročila s plačilom po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na naš bančni račun. Naročila naročena med vikendom in prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan. Pri izdelkih, kjer je čas dostave daljši je to posebej označeno in se upošteva čas, ki je naveden ob izdelku. V primerih, ko naročilo zajema več izdelkov in ti nosijo različne dobavne roke, bo naročilo odposlano takrat, ko bodo zbrani vsi izdelki. V primeru zamude pri dobavi enega ali več izdelkov iz naročila si ponudnik pridržuje pravico, da manjkajoči izdelek ali izdelke pošlje naknadno. V tem primeru ponudnik prevzame stroške dvojnega pošiljanja. Izdelke, ki jih kupec naroči v naši spletni trgovini, bodo dostavljeni preko dostavne službe Pošte Slovenije in jih bo kupec lahko prevzel ob dostavi na dom.

Načini plačila

V spletni trgovini zabrisigubice.si omogočamo plačevanje izdelkov na naslednje načine:

  • Po predračunu (UPN položnica ali bančno nakazilo) na račun podjetja.
  • Po povzetju kar pomeni, da se stroški naročila poravnajo ob prevzemu paketa.
  • Plačilo s kreditnimi karticami preko ponudnika Stripe (Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Discover, Apple Pay).

Po plačilu naročenih izdelkov prejme kupec račun in sicer v PDF obliki na elektronski naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vklopi razum zahtevaj račun

Postopek nakupa

  • Izbira izdelka: V spletni trgovini zabrisigubice.si si izberete izdelek (tudi količino), ki jo želite naročiti. S klikom na gumb »V košarico« izdelek dodate v košarico. Sistem vas opozori, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico.
  • Sprememba vsebine košarice: Na spletni strani se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na gumb »Poglej košarico«) uporabniku prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v košarico.
    V nakupovalni košarici so vidni izbrani izdelki, šifra, količina, njihova cena ter skupni znesek izbranih izdelkov. Če želi uporabnik spremeniti količino izbranih izdelkov v košarici, mora spremeniti številko želene količine v polju »Količina« in klikniti na gumb »Posodobitev«. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na gumb »Odstrani«.
  • Kuponi: Če imate kupon ga lahko unovčite tako, da vnesete šifro v polje za kupon ter kliknete na gumb »Uporabi kupon«. Zgoraj se vam prikaže obvestilo o uspešni uporabi vašega kupona oz. opozorilo, če je kupon že bil uporabljen.
  • Izbira dostave: Če želite pridobiti koliko bo znašala poštnina za vaše naročilo, preprosto kliknite na »Izberite dostavo«. Izbrati morate državo ter poštno številko in klikniti na gumb »Pridobite izračun«. Odpre se vam pojavno okno, kjer izberete metodo dostave ter kliknete na gumb »Uporabi dostavo«.
  • Zaključek nakupa: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime in priimek, elektronski naslov, telefonsko številko, naslov, kraj, poštno številko in državo), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
    Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni. Če želite dostavo na drug naslov, pred »Naslov za plačilo je enako naslovu za dostavo« odstranite kljukico in nato v ustrezna polja vpišite zahtevane podatke.
  • Način dostave: Dostavo vrši Pošta Slovenije. Strošek je odvisen od teže izdelka.
  • Način plačila: Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:
    • Plačilo po predračunu (preko UPN položnice ali bančnega nakazila),
    • Plačilo po povzetju (plačilo ob prevzemu paketa),
    • Plačilo s kreditnimi karticami preko ponudnika Stripe (to lahko izvedete preko vgrajenega obrazca na naši blagajni (zaključek nakupa), tako da vnesete številko svoje bančne kartice, datum veljavnosti in CVC kodo. Upoštevajte, da ne vidimo in ne shranjujemo nobenih podatkov o vaši bančni kartici. Plačilo vašega naročila obdela ponudnik Stripe z najvišjimi varnostnimi standardi).
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka in strošek poštnine, skupni strošek za plačilo je razviden v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.
  • Zaključek naročila: Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb »Oddajte naročilo«. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst, ki potrjuje, da je bilo naročilo uspešno oddano.

Postopek obveščanja o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Potrditev naročila vsebuje podatke o naročenih izdelkih, vključno z naročeno količino in ceno le teh, stroške in način dostave, morebitne popuste, skupen znesek za plačilo ter podatke za morebitno nakazilo, ki se uporabijo v primeru izbire plačila po predračunu. Kupcu, ki se registrira so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

V primeru nejasnosti, dodatnih vprašanj nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca ali po telefonu. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Preko elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi ne dobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Odgovornost za neskladnost blaga

Iz naslova neskladnosti blaga lahko potrošnik neskladnost reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja neskladnosti (za neskladnosti, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več) tako, da najprej zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga s popravilom ali zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom. Šele nato ima kupec na voljo zahtevek za sorazmerno znižanje kupnine ali odstop od prodajne pogodbe in zahtevo za vračilo že plačanega zneska. Potrošnik ne more odstopiti od prodajne pogodbe, če je neskladnost zgolj neznatna.

Šteje se, da se je potrošnik pred nakupom in uporabo blaga seznanil z navodili, sestavinami, svarili in načinom uporabe blaga, zato ne gre za neskladnost blaga, če potrošnik blago uporablja v nasprotju z navodili, svarili in načinom uporabe ali če pri potrošniku pride do preobčutljivosti, iritacij ali drugih težav na sestavine blaga.

Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora prodajalec čim prej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnik blago potrebuje. Navedeni rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Da bi se vzpostavila skladnost blaga, lahko potrošnik izbere med popravilom blaga in zamenjavo blaga z novim brezhibnim blagom, razen če je izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka nemogoča ali izpolnitev izbranega jamčevalnega zahtevka predstavlja nesorazmerne stroške za prodajalca v primerjavi z drugim jamčevalnim zahtevkom ob upoštevanju vseh okoliščin. Prodajalec lahko zavrne potrošnikov jamčevalni zahtevek za vzpostavitev skladnosti blaga, če popravilo in zamenjava nista mogoča ali če bi mu povzročila nesorazmerne stroške.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Potrošnik v obvestilu o neskladnosti natančno opiše neskladnost. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago, za katerega potrošnik zatrjuje, da je neskladno, pregleda. Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika. Če obstoj neskladnosti ni sporen in potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, prodajalec potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Če obstoj neskladnosti ni sporen in potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, prodajalec vrne del kupnine v osmih dneh od prejema zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine.

Pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov

Vso blago, ki ga prodaja prodajalec, se šteje za kozmetične izdelke, pri čemer je vso blago zapečateno oziroma zaščiteno z ovojno folijo, varnostno nalepko oziroma z drugimi podobnimi elementi in ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl embalažo, pečat oziroma zaščitno ovojno folijo, varnostno nalepko oziroma drug podobni element, zato v tem primeru kupec nima pravice do odstopa od pogodbe glede na določila predpisov o varstvu potrošnikov.

Izjemoma in zgolj v primeru, če kupec po dostavi ni odprl embalaže, pečata oziroma zaščitne ovojne folije, varnostne nalepke oziroma drugega podobnega elementa, ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov pravico, da v 14 dneh obvesti prodajalca, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje prodajalcu pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek pošiljanja izdelka. Kupec mora blago vrniti v originalni in nepoškodovani embalaži. Kupec izdelek vrne na naslov kairos-A, Ana Kališnik s.p., Sončna cesta 27, 3313 Polzela.
Prodajalec izdelka vrne kupcu kupnino za vrnjeno blago v roku 15 dni od prejema vrnjenega blaga. Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je ob morebitnem odstopu od pogodbe prav tako potrebno priložiti takšno, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka, torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Če prodajalec oceni, da izdelek ni vrnjen v enakem (originalnem) stanju, kot je bilo ob prodaji posredovano kupcu, si slednji pridržuje pravico do odškodnine oziroma do ponovne – in tokrat nepreklicne – dostave takšnega blaga kupcu na njegove stroške.

Kupec ob vračilu izdelka pošlje tudi račun za izdelek in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila uporabljena promocijska koda oziroma koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Na bančni račun kupca se vrne le vplačani znesek, kupcu pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode.

Varstvo osebnih podatkov

V spletni trgovini zabrisigubice.si se na prvem mestu trudimo za kar najbolj varno nakupovanje. To pomeni, da skladno s pravilnikom o varovanju osebnih podatkov, ki je objavljen v spletni trgovini zabrisigubice.si, naredimo vse potrebno, da onemogočimo kakršnokoli nepooblaščeno prestrezanje podatkov, ki jih kupec posreduje izključno in neposredno nam.

Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri vpisu v našo spletno trgovino, so namenjeni zgolj in samo poslovanju spletne trgovine in se v nobenem primeru ne bodo uporabili v druge namene oziroma ne bodo posredovani tretji osebi.

Za varnost svojih podatkov je odgovoren tudi kupec, ki mora skrbeti, da njegovih podatkov za dostop do naše spletne trgovine ne pridobi tretja oseba.

Komunikacija

Podjetje bo z uporabnikom stopilo v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. V oglasnih elektronskih sporočilih bo vidno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo podjetje izrecno spoštovalo.

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne-izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina zabrisigubice.si in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

Odveza odgovornosti

Spletna trgovina zabrisigubice.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti dostop do spletne strani zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja. V primeru, da tehnična napaka vpliva na oddana naročila jih ima ponudnik pravico preklicati in o tem takoj obvestiti kupca. Kupec mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred dostopom do spletne strani ter zagotoviti varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov in geslo).

Pritožbe in spori

Ponudnik skladno z določili Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov izjavlja, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, ki bi lahko nastali glede poslovanja ponudnika v zvezi s temi splošnimi pogoji uporabe.

V primeru težav lahko kupec pritožbo poda:

  • na elektronski naslov: info@kairos-a.si
  • na sedežu ponudnika: Sončna cesta 27, 3313 Polzela, SLOVENIJA.

Ponudnik bo na pritožbo odgovoril najkasneje v roku osmih dni, pri čemer se pritožba kupca rešuje v sodelovanju z organizatorjem prireditve.

Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno, v kolikor pa to ne bi bilo mogoče, je za reševanje morebitnih sporov pristojno stvarno pristojno sodišče v Celju.

Košarica
Back To Top